Cabinet de Avocatura
Carmen Boghina
Onorarii
Stabilirea onorariilor depinde de fiecare dintre urmatoarele elemente:
* timpul si volumul de munca solicitata pentru executarea mandatului primit sau activitatii solicitate de dumneavoastra;
* imprejurarea ca acceptarea mandatului acordat de dumneavoastra impiedica acceptarea unui alt mandat, din partea unei alte persoane, daca aceasta imprejurare poate fi constatata de dumneavoastra fara investigatii suplimentare;
* conlucrarea cu experti sau alti specialisti impusa de natura, obiectul, complexitatea si dificultatea cazului;
* situatia financiara a dumneavoastra, in calitate de client;
* avantajele si rezultatele obtinute pentru profitul dumneavoastra, ca urmare a muncii depuse de cabinetul de avocat;
* constrangerile de timp in care suntem obligati de imprejurarile cauzei sa actionam pentru a asigura servicii legale performante.
Descriere onorarii
Onorariul orar
Onorariul orar standard are un nivel moderat si se aplica in special cazurilor si proiectelor ce presupun activitati in cadrul biroului nostru, fara sau cu grad redus de mobilitate. Onorariul orar se aplica lucrarilor care pot fi cuantificate
ca intindere si timp. Plata onorariului orar se efectueaza, de regula, pe loc. In cazul in care istoricul relatiei cu clientul permite, se va stabili ca plata onorariului orar (mai ales atunci
cand activitatea este repartizata de-a lungul unui interval de timp larg) sa fie facuta pana in ultima zi a lunii in care s-a comunicat factura catre client. Pentru prima ora, intervalul de timp mai mare de 10 minute se considera ora intreaga si se factureaza ca atare. Depasire primei ore cu mai mult de 20 minute se considera ca fiind inca o ora.
Onorariul global
Onorariul global (forfetar) se percepe clientilor care
doresc realizarea unui proiect unic, dificil de cuantificat ca durata si intindere.
Abonamentul
Abonamentul reprezinta o forma de colaborare ce permite
o mai buna planificare a cheltuielilor clientului si
creeaza premisele unei relatii de adevarat parteneriat
intre client si biroul nostru de avocati. In baza acestui abonament, avocatii nostri presteaza clientului un anumit numar de ore pe o perioada de timp, cu plata saptamanala sau lunara, in functie de termenii contractului de asistenta juridica ce urmeaza sa fie incheiat. Aceasta forma de colaborare este ideala in situatiile in care clientul doreste sa beneficieze de consiliere juridica cu caracter preventiv, in activitatile curente, cum ar fi: avizare documente interne, urmarirea obligatiilor contractuale, intocmirea de documente necesare in activitatea curenta etc. Tariful perceput pentru
abonament este variabil si depinde, in special, de proiectele in care urmeaza sa fie implicat biroul nostru de avocati. Marele avantaj al abonamentului este ca un avocat al echipei noastre va raspunde de indata la solicitarile dumneavoastra, chiar daca operatiunea pentru care solicitati sprijin nu este inclusa in cele ce fac obiectul abonamentului.
Onorariul de succes
In cazuri de exceptie, biroul nostru poate percepe un onorariu compus din una din variantele de mai sus, stabilit in cota minima, la care se adauga o suma stabilita de comun acord care urmeaza sa fie achitata de client in cazul in care proiectul se finalizeaza cu succes.
Despre
Titulara Cabinetului Carmen Boghina este absolventa a Facultatii de Drept, Universitatea Bucuresti promotia 1999.
Este membra a Baroului Bucuresti, de peste 10 ani. A devenit definitiva in Decembrie 2001, avand dreptul sa
puna concluzii la inalta Curte de Casatie si Justitie incepand cu acea data.
A urmat cursuti de pregatire post-universitare in domeniu; dreptului civil, contracte speciale si dreptul concurentei,
abssolvite in 2005 la Academia de Studii Economice din Bucuresti sub indrumarea Prof. Dr Brandusa Stefanescu.
A fost admisa in calitate de study visitor la Curtea Europeana a Drepturilor Omului de la Strassbourg Franta, in Martie 2009.
Termeni
Informatiile postate pe site au caracter informativ, preliminar , nu constituie consultatii juridice iar cabinetul nu isi asuma raspunderea pentru ele.